Infiintare PFA

Care sunt avantajele infintarii unui PFA?

Serviciul infiintare PFA online ofera clientilor nostri asistenta de specialitate, privind orice actiune legata de actele de infiintare PFA pe toata durata de intocmire, transmitere si finalizare a inregistrarii si autorizarii activitatii la Registrul Comertului .
Echipa noastra iti ofera urmatoarele: asistenta de specialitate dupa infiintarea PFA: crearea si aprobarea contului in spatiul virtual privat pentru depunerea online a declaratiei unice la ANAF, intocmirea si transmiterea online a declaratiei unice la ANAF, intocmirea documentatiei in vederea obtinerii codului special in scopuri de TVA pentru facturarea in tarile UE (daca e cazul), servicii de contabilitate, specializate sau programe de contabilitate special dedicate
*Toate aceste acte se certifica de catre noi si se transmit online la Registrul Comertului. In cel mult 3-5 zile lucratoare obtinem Certificatul de Inregistrare  si actele anexe ale acestuia.

Iata etapele infiintarii unui PFA:
Verificarea disponibilitatii si rezervarea numelui PFA

Acte necesare:

  • Actul de identitate al solicitantului.
Inregistrarea actelor pe site-ul Registrului Comertului

Acte necesare:

  • Actul de identitate al solicitantului.
  • Imputernicire notariala de reprezentare.
  • Specimen de semnatura.
  • Acte studii (ultima diploma) si alte documente profesinale (daca va fi cazul).
  • Acte sediu profesional: contract de vanzare-cumparare, certificat de atestare fiscala, contract de comodat, contract de inchiriere, acordul vecinilor, daca este cazul (pentru cei care se vor inregistra la bloc).
  • Dovada rezervare si disponibilitate nume.
  • Acte de procedura cerute de Oficiul Registrului Comertului.